Tuesday 7 February 2012

RINDU MILIKKU



Harga pasaran : RM 23.90
KAMI JUAL :  RM 19.00 (termasuk postage)
Penulis : Rohani Abd. Aziz
Penerbit : Fajar Pakeer
Kondisi novel : Baik (9/10)
Status : SOLD!!

Sinopsis:

Mengisahkan tentang perjalanan hidup Nina yang dilahirkan kurang sempurna. Dia berkenalan dengan seorang lelaki, Hairul yang dikenali melalui internet dan kemudiannya bertunang. Nina menjadi rakan kongsi bagi Excellent Books yang akhirnya menjadi mangsa permainan rakan kongsinya yang lain. Excellent Books itu memberikan masalah besar bagi dirinya serta keseluruhan hidupnya.



Pertunangan Nina dengan Hairul juga diputuskan oleh keluarga Hairul tanpa pengetahuan Nina. Hairul mendiamkan diri, membuatkan Nina sukar untuk mencari jalan penyelesaian bagi kemelut perhubungan mereka. Nina mengharungi kehidupan yang sukar untuk melupakan Hairul di kala rakan kongsinya juga memberikan tekanan kepadanya. Ini sekali gus membuatkan hidupnya semakin sukar memandangkan bebanan kewangan yang tidak tertanggung.

Setelah mengharungi berbagai konflik, ahirnya, Nina berjaya melupakan Hairul walaupun perasaan sayang terhadap bekas tunangnya itu masih utuh. Nina juga telah berhenti sebagai rakan kongsi Excellent Books. Nina kemudiannya balik ke kampung untuk menenangkan fikiran dan memikirkan untuk memulakan hidup baru di Kuantan.

No comments:

Post a Comment

Apa mau cari??