Tuesday 7 February 2012

MANISNYA ALUNAN RINDU



Harga pasaran : RM 20.90
KAMI JUAL :  RM 16.00 (termasuk postage)
Penulis : Nur Hazma
Penerbit : Fajar Pakeer
Kondisi novel : Baik (9/10)
Status : SOLD!!!

Sinopsis:

Milya Khaleeda, dia gadis yang sangat setia. Bersama Haris, janji dipadu. Setia akan dipertahakan biarpun jarak dan masa memisahkan. Berjauhan bukan halangan untuk tidak berlaku setia.



Ilham Hambali, lelaki pesimis ini tidak percaya pada cinta. Alur hidupnya hanya benci untuk perempuan, dek sebuah kisah yang melukakan. Baginya cinta sekadar cakap kosong yang melekakan lelaki. Cinta membawa derita kepada lelaki. Lalu dia sedayanya menjauhkan diri daripada cinta. Menghindari daripada didekati cinta.

Aturan Allah menemukan keduanya dalam sengketa. Pertengkaran dan perbalahan seakan sebati dalam hari-hari Milya Khaleeda dan Ilham Hambali. Pertembungan mencetuskan pergeseran. Namun sebuah insiden membongkar kisah kasih Milya dan Haris. Gadis itu menjeruk rasa dek kecewa dan kelukaan cinta. Mencetuskan diari baru antara Milya dan Ilham. Bermulanya sebuah kisah yang sarat dengan dugaan yang sukar ditempuhi.

Menggapai bahagia bukan semudah tercetusnya perasaan kasih dan rindu yang membuai. Halangan yang berliku, bolehkah mereka lepasi? Kepulangan Haris dan cinta yang bertunas di hati Ilani akankah menjenguk hati Milya dan Ilham?


No comments:

Post a Comment

Apa mau cari??