Monday 6 February 2012

HINGGA KE AKHIRNYA


Harga pasaran : RM 25.90
KAMI JUAL :  RM 20.00 (termasuk postage)
Penulis : Siti Nur Dhuha
Penerbit : Buku Prima
Kondisi novel : Baik (8/10)
Status : SOLD!!

Sinopsis:

Mimi Atia gagal menerima Tengku Khuzairi sebagai suami kerana masih dihantui kenangan lalu. Tengku Khuzairi berubah, dia tidak lagi berperangai seperti dahulu. Namun, Mimi Atia telah menetapkan batas-batas pergaulan diantaran dirinya dengan Tengku Khuzairi..malah lelaki itu tidak diperlakukan selayaknya sebagai suami. Perkahwinan Mimi Atia dan Tengku Khuzairi telah memalitkan duka di hati Raja Isyirah, iaitu adik kepada Raja Irwan. Raja Isyirah nekad ingin menghapuskan mereka. Lalu, Tengku Khuzairi dan Mimi Atia diculik dalam suatu serangan yang dirancang oleh Raja Isyirah. Adakah insiden selanjutnya lebih teruk menimpa Mimi Atia?

"Saya betul-betul tak faham, kenapa awak hadir dalam hidup saya lagi. Untuk menghina saya seperti dulu, utnuk menyakiti perasaan saya dan menambahkan kesengsaraan yang ada. Tolonglah, saya tak sanggup hadapi semua tu lagi. Berikanlah saya ruang untuk bahagia". ~ Mimi Atia

" Abang akan bersabar, abag akan menunggu Tia terima abang sepenuhnya. Tetapi kalau Tia merancang supaya abang melepaskan Tia, demi Allah abang tidak sanggup melakukan. Abang cintakan Tia." ~ Tengku Khuzairi

" Saya nak ingatkan Tengku, jangan cuba-cuba menuntut hak sebagai suami dengan saya. Saya tak mahu jadi isteri Tengku, saya mahu jadi isteri Adam Levine. Kalau Tengku nak tidur atas katil ni boleh, tetapi Tengku jangan sesekali menyentuh saya. Kalau tidak, tahulah saya nak ajar macam mana." ~ Mimi Atia

No comments:

Post a Comment

Apa mau cari??