Monday 19 March 2012

VINTAGE NOVEL; LELAKI TERAKHIR


Harga pasaran : RM 27.90
KAMI JUAL :  RM  20 (termasuk postage)
LET GO PRICE RM10.00
Penulis : Sabariah Araur
Penerbit : Creative Ent.
Kondisi novel : Baik (8/10)
Status : SOLD

Sinopsis:

Aku percaya suatu hari nanti ada bahagia yang menanti di hujung jalan. Kerana aku yakin, ada hikmah yang diciptakan dalam sebuah perkahwinan. Walau sebenarnya aku tidak pernah tahu apakah hikamh di sebalik perkahwinan kita ini. Kerana aku bahagia yang aku cari bukan untuk diri sendiri, tapi untuk mereka yang lebih mengerti. Lalu aku butakan mata dan pekakkan telinga.. derita di hati, simpan sendiri. Anggap sahaja hidup ini satu pentas sandiwara. Jadi, kenapa perlu terus menagis tatkala melihat suami bermain kasih? Sabar.. anak terbuang sepertiku harus sedar diri. Jangan tamak dengan apa yang telah diberi . Walau sebenarnya aku tidak ingin kecundang sekali lagi.. aku ingin bahagia seperti mereka. Namun sampai bila aku harus dilukai begini.. kerana perasaan tidak pernah ada alasan untuk terus merelakan.



No comments:

Post a Comment

Apa mau cari??