Tuesday 17 April 2012

VINTAGE NOVEL; NYANYIAN TANJUNG SEPI


Harga pasaran : RM 37.90
KAMI JUAL :  RM 32 (termasuk postage)
Penulis : Noor Suraya
Penerbit : CESB
Kondisi novel : Baik, CETAKAN TERKINI (9/10)
SOLD

Sinopsis:


Dan sepi itu terus menghambat aku ke mana-mana sehingga menjadikan aku resah gelisah tiada jalan pulang. Aduhai, masa yang indah itu sudah pergi semuanya...sehingga tidak ada apa-apa lagi yang tersisa untukku di sini. Aku seperti camar yang patah sayap. Aku bagaikan biduk tanpa perhentian. Aku umpama permaisuri tanpa kerajaan. Lalu bagaimana lagi harus aku kutip sisa hari-hari mendatang yang sirna itu, bersendirian?



Tanpa dia dan tanpa kamu? Aku betul-betul kesepian. Mana hilangnya semua masa lalu yang indah itu? 

Aqmar: Senyuman itu membuat hutan rasanya terbakar, dan lirikan mata sang bidadarinya membuat beku hatinya bisa cair. 

Zainur: Beku hatinya pernah 'sekali' cair dengan panahan mata sang dewi cinta. Cintanya pernah hangus pada sinar api renungan dia. 

Khalida: kekasih, akulah rusuk kirimu yang hilang itu!

No comments:

Post a Comment

Apa mau cari??