Monday 6 February 2012

TELUKI ITU UNTUK AKU

Harga pasaran : RM 19.00
KAMI JUAL :  RM 14.00 (termasuk postage)
Penulis: Nazawati 
Penerbit: Jemari Seni
Kondisi novel : Baik (9/10)
Status: SOLD!!

Sinopsis:
Perasaan ini bagaikan air di kali yang sentiasa mengalir tanpa henti 

Telah aku kuburkan dalam-dalam persahabatan bersama kau. Telah aku cuba simpan peristiwa aib itu dalam hati sampai mati. Bertahun aku menghilang, dan tidak pernah aku sangka waktu telah menemukan kita lagi. Malang apa yang menanti, pabila aku dan kau terperangkap dalam ikatan yang tidak pernah kita impikan? 

Benarkah hati perempuan itu, kerasnya bagaikan kerak nasi?
Percik air lembutlah ia...!
Benarkah hati perempuan itu dalamnya tak terduga?
Sentuh dasarnya, lunaklah ia...!
Benarkah begitu...? 

Ya, perempuan lain mungkin, tetapi tidak aku untuk lelaki seperti kau!
Kau tidak pernah mengenali lagi aku Fir, kau tidak pernah lagi memahami aku Fir,
kau tidak pernah sekalipun menyelami hati seorang aku! 

Bahtera ini, arah kita tak serupa
padamu... aku dendam yang tak terungkai, 
padaku... kau sahabat yang melukakan 

Mengapa tidak kita akhiri sahaja tali ini,
kalau kita tidak pernah endahkan ijab kabulnya, Fir?

No comments:

Post a Comment

Apa mau cari??