Tuesday 31 January 2012

INGIN KUSENTUH CINTAMU



Harga pasaran : RM 18.00
KAMI JUAL:  RM 13.00 (termasuk postage)
Penulis: Aryanie Ismail
Penerbit: Kaki Novel
Kondisi novel: Baik (7 /10)
Status: SOLD!!

Sinopsis:
Ingin Kusentuh Cintamu… karya sulung penulis baru, Aryanie Ismail ini mengisahkan “adventure” perjalanan hidup Haniza yang secara tidak sengaja terheret ke dalam kancah perebutan harta keluarga Amanda, si kecil yang masih mentah mengharungi pancaroba kehidupan.


Dia yang telah diwasiatkan oleh arwah Ratna (ibu Amanda)untuk menemukan Amanda dengan bapa saudara yang telah lama terputus hubungan, iaitu Iskandar rela melepaskan jawatan yang disandangnya sebagai guru semata-mata untuk memastikan keselamatan Amanda terjamin. Nasibnya baik kerana berjaya menemukan Amanda dengan Iskandar, tetapi dengan satu syarat: Haniza WAJIB tinggal sebumbung dengan Iskandar kerana pemuda itu terlalu sibuk dengan kerjayanya dan tidak betah meladeni Amanda.


Haniza yang sayangkan Amanda rela dalam terpaksa bersetuju dengan syarat yang telah ditetapkan oleh Iskandar, lelaki berhati batu pada pandangannya. Iskandar pula terpaksa bersikap dingin dengan Amanda dan Haniza kerana dia tidak mahu merasai betapa sakitnya jika kehilangan orang yang disayangi.


Dalam masa yang sama, Iskandar terpaksa berhadapan dengan Fairuz – adiknya yang ingin membolot kesemua harta Amanda. Dapatkah Iskandar menjamin keselamatan Amanda yang disayangi dan Haniza yang telah berjaya mencuri hatinya? Berjayakah Iskandar mencari bukti pembunuhan bapa Amanda, yang juga abangnya? Siapa yang membunuh bapa Amanda?


INGIN KUSENTUH CINTAMU bakal membawa anda ke alam cinta yang menggetarkan jiwa….

No comments:

Post a Comment

Apa mau cari??